zespół


ideownia to grupa wykwalifikowanych pedagogów i psychologów z wieloletnim doświadczeniem w pracy z Dziećmi i Dorosłymi.
Cyklicznie się szkolimy, aby podnosić jakość oferowanych przez nas warsztatów.
Działamy wszędzie tam, gdzie spotykają się ludzie, dla których rozwój staje się PASJĄ.

 

Izabela Czaja-Antoszek, psycholog, Prezes ideowniIzabela Czaja-Antoszek

Jestem dyplomowanym psychologiem dziecięcym i pedagogiem. Ukończyłam Uniwersytet Jagielloński w Krakowie (specjalizacja: psychologia kliniczna dzieci i młodzieży). Dodatkowo jestem absolwentką podyplomowego Studium Terapii Przez Sztukę Jerzego Federowicza. Posiadam tytuł arteterapeuty, animatora dramy i technik parateatralnych. Nieustannie dążę do rozwoju własnej osoby i kompetencji zawodowych, dlatego zrealizowałam i wciąż realizuję wiele szkoleń z zakresu psychologii, psychopedagogiki twórczości oraz edukacji– m.in. posiadam licencjonowany tytuł instruktora zajęć z zakresu Metody Ruchu Rozwijającego W.Sherborne. Dodatkowo pełnię funkcję sędziego regionalnego w międzynarodowym konkursie Odyseja Umysłu (programie edukacyjnym dla dzieci, który rozwija twórcze myślenie i rozwiązywanie problemów otwartych). Od kilku lat projektuję i realizuję cieszące się ogromną popularnością warsztaty rozwojowe dla dzieci, młodzieży i dorosłych. ideownia, której jestem założycielką, to owoc moich pasji, inspiracji i dążenia do rozwoju. Prowadzę konsultacje psychologiczne w ramach Pracowni Psychologicznej RAZEM.

Autorka e-book'a "Gdy pojawia się rodzeństwo"
 

 

Małgorzata Gołębiowska

Małgorzata Gołębiowska-Dyrek, pedagog, terapeuta pedagogiczny, muzyk, koordynator ideowni

Jestem absolwentką Zespołu Szkół Muzycznych im. Cz. Niemena we Włocławku w klasie skrzypiec. Obecnie studiuję Muzykologię oraz Edukacje elementarną i terapię pedagogiczną na Uniwersytecie im. A. Mickiewicza. Często określana jestem, jako "Moja Ciocia Gosia". Od lat zakręcona na punkcie muzykoterapii i pedagogiki, w pełni staram się korzystać z tej wiedzy w pracy z Maluchami. Pragnę zarażać miłością do muzyki, pokazywać jak jest rozwijająca. Prowadzenie zajęć daje mi impuls do działania i poszukiwania nowych atrakcyjnych metod. Podziękowania przyjmuję w formie uśmiechu podopiecznych.
Jako Koordynator dbam o to, aby zajęcia odbywały się na najwyższym poziomie wkładając w swoją pracę całe serce.